FXA København lancerer website om eventkommunikation

Får I nok værdi af jeres events?

Det spørgsmål stiller FXA København på et ny, dedikeret website, fxaevent.dk, som netop er sendt i luften.

FXA-CPH-EVENT-02Mødet mellem mennesker face-to-face på konferencer, messer og seminarer er langt fra fortrængt af Skype og online-møder.

Men det kniber ofte med at få svar på, om jeres events har styrket forretningen og skaffet jer leads.

Eventmarkedet er i vækst både herhjemme og internationalt. Undersøgelser fra USA viser, at over halvdelen af eventansvarlige vil øge marketingbudgetterne til events. Samtidig svarer 84 procent af deltagerne, at events er vigtige for deres arbejde.

Endelig siger over en trediedel af eventmanagers, at de har svært ved at tiltrække flere deltagere.

Der er med andre ord rigtig mange gode grunde til at arbejde systematisk og fokuseret med jeres event-kommunikation og -marketing.

Konferencer, seminarer og messer er med til at fortælle historien om virksomheden. Godt indhold, professionel PR og smukt design styrker jeres brand.FXA-CPH-EVENT-03

Derfor har FXA København udviklet et koncept for eventkommunikation, der kombinerer PR, inbound marketing, e-mail automation og visuel identitet til trykte materialer, websites, landing pages og e-mail skabeloner.

Målet er, at I udnytter jeres ressourcer til eventkommunikation optimalt ved at arbejde systematisk med planlægning og produktion og ikke mindst analyse af resultaterne, når det hele er slut.

fxaevent.dk rummer blogindlæg med tips til eventkommunikation og -marketing.

På sitet kan du downloade en gratis e-bog med titlen ”Guide til værdiskabende eventkommunikation”.

Relaterede posts